tisdag 19 juni 2012

Ordinerad vila?

Njae, inte längre. Men Loka har slutat äta torrfoder, äter numera enbart färskfoder och Loka har blivit en mycket lyckligare,piggare och stabilare hund.

Dagen har varit toppen, vi har tränat en heldel och lekt "träd leken" som Loka älskar. Det finns ca 5 träd utsprida på gården, då står jag i mitten och pekar på trädet jag vill hon ska hoppa upp och ställa sig emot. Bara jag säger ordet träd, så lyser hennes ögon upp. Men dagens höjdpunkt var överraskningen som väntade när vi kom utanför porten idag, då äntligen snyggning Bamse satt där. Lokas lycka var total, då hon verkligen älskar stora hundar. Jag låter bilderna tala för sig själv. (Ännu en gång tagna med mobil,tyvärr)

Hur stilig?









2 kommentarer:

  1. Sv: Fast jag tror inte de är så många som visste om det där med tanklocket. ;-) Det ska stämma på TYP alla bilar. ^^

    SvaraRadera
  2. Vilken fin Rottweiler! Ser jättesnäll ut! :)

    SvaraRadera