onsdag 31 oktober 2012

Halt!

Jag har gjort det igen (!) halkat ner för en trapp..  Börjar bli min signatur. Denna gång gick det dock bättre än förra gången då jag både tappade medvetandet och luften, gör bara ont när jag andas in på ena sidan så hoppas att de blir bättre, annars får man väl helt enkelt kolla upp det. Men damen som gick bakom mig gick det värre för (Man kan ju undra om trappan var indränkt i såpa) så hon fick åka till akuten. Känns som om jag borde köpa tant-antihalk-grejs om jag vill överleva den här vintern eller så skaffar jag mig bara hockeyutrustning, borde ju nästan vara säkrare. Hursomhaver, så gick jag och Loka vidare i halk-infernot och avslutade promenaden med lek i hundrastgården, där Loka hittade en otroligt vacker lekkamrat, en Australian Shepherd hane på 8 månader.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar