tisdag 30 oktober 2012

Ost + honung + kaffepulver = Himmelriket.

Idag gick vi hem till Paulina på eftermiddagen för lite kaffe,prat,hundhäng och OST. Herregud, hon bjöd mig på något jag var väldigt skeptisk till någon ost med ett namn i stil "Chajsdo sadjada ost", rätt tunn skiva skulle det vara, ett lager honung och sedan toppade man det kaffepulver, jag upprepar HERREGUD så gott det var! Sedan visade Loka en ny sida, hon tiggde!! Haha, lär väl ge min mamma ett ont öga och även slänga ett ont öga till svärisarna som skämmer bort en viss fröken ;P Det var fullt ös på bästa vännerna, märks att de varit borta ifrån varandra ett tag! Så kul att se hur mycket de uppskattar varandra, värmer i mitt löjliga matte hjärta. 


Haha, ser ut som en hund med ett extra huvud. Men det ska föreställa två glada/galna samojeder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar