fredag 19 oktober 2012

Lite allt möjligt.

 Nästa vecka ska jag och Loka ut på riktigt äventyr, vi ska åka tåg upp till Dalarna. Jag jobbar bara måndagen, så vi åker upp på tisdag eller onsdag, så kommer andra halvan upp till helgen. Vi ska fira lilla Meja som blir 1 år(!!). Ska bli grymt intressant och se vad Loka tycker om tågåkeriet, jag vet redan nu att hon kommer vägra gå i trappan när vi ska ut ur tåget, så är inställd på att bära av henne, då hon alltid är extremt tveksam till nya trappor och när man har några minuter på sig att gå av, så finns det inte riktigt tid att bearbeta henne. Sen är det bara att hoppas att hon kan slappna av och att vi får vara ifred utan att folk ska hälsa, men jag förstår ju varför det är lockande för omgivningen, hon är ju söt som socker.

Apropå söta saker, så var Paulina&Phonyo här häromdagen och jag gav det ett försök med kameran, men har man slutartiden helt fel inställd utan att märka det, så ja då får man skylla sig själv att de bara blir sudd;P.
Sen på lördag kväll kommer Zews hit, han och Loka träffades för ett par månader sedan och då var de lika stora, nu lär Loka se ut som en fjärt brevid honom.

Loka och hennes man Phonyo
Loka&Phonyo

Zews och Loka när de var små pluttar.

1 kommentar:

  1. Härligt att ni nu kan ta er upp till Dalarna och att allt går bra! :)

    Inlägget som är lösenordsskyddat kommer så småningom att publiceras! :)

    SvaraRadera