fredag 7 juni 2013

Fredag

Varmt, för varmt! För att säga det förbjudna, men jag längtar till vintern! Är verkligen ingen soldyrkare och springer mellan ena skuggan till den andra och idag är det för varmt! Loka är beredd att instämma, hon vill inte göra mycket just nu mer än jaga skuggan hon heller. Får bli en långvända ikväll om det behagar bli lite svalare. Idag kommer min mamma hit på besök också, super kul! Så tiden står lite stilla idag, blir lätt så när man väntar på något roligt.

På morgonpromenaden idag hoppade en man ur sin bil och kom fram till oss, vilket var lite otippat. Jag tänkte att han behövde hjälp med något eller så, men icke! Han ville hälsa på Loka, då han själv har samojeder och han tyckte hon var så otroligt fin och tyckte även att jag borde ställa ut henne samt skrota kastreringsplanerna och avla på henne. Haha, men så kul ska vi inte ha. Men fin det är hon, det måste jag hålla med om. Så resten av morgonpromenaden gick jag som en stolt tupp bredvid Loka.

Lite bilder ifrån våran dag i skuggan;







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar