fredag 14 juni 2013

Loka

Vi spenderade även denna natt i gästrummet, hon är van att få sova tillsammans med oss. Inte för att hon någonsin spenderat en hel natt i sängen men nu sover hon mellan oss hela nätterna. Vaknade inatt och såg att Loka snott hela husses kudde och husse han låg nästan på golvet. Inte nog med det låg klumpen Egon på honom också. Haha älskar att djuren attackerar den svagaste länken, själv är jag lite mer ego om nätterna och föser bort djuren ifrån mig efter ett tag.

Men herregud vad jag älskar Loka, inte för att jag tvivlat tidigare men just nu är jag en riktigt hökmamma över min tjej. Ringde även till veterinären igår för att jag var orolig för en massa, men de lugnade mig. Hon fick gårdagen på sig att bli lite mer aktiv och på kvällen vände det. Hon åt lite av sånt hon gillar, kom igång med magen och var lite mer vaken. Såret ser super fint ut, hon har ingen feber och tandköttet har en bra färg. Så att hon sover mycket är bra för hennes läkande, sedan sa veterinären att hennes envishet kunde vara bra i det här fallet, att hon visar tydligt vad hon orkar och inte. Och det är våran tjej det. Hon kör sitt race, på gott och ont ;D

<3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar