onsdag 12 juni 2013

Nervöst.

Klockan 07:30 var vi vid veterinären och gjorde en sista hälsokoll innan de skulle ta in Loka till operationen. Så just nu glor jag mest på mobilen och hoppas att de ska ringa och säga att allt gick bra. Såklart så ringer de ifrån bilverkstaden, måttligt besviken blev jag över att det inte var veterinären, men samtidigt har det inte alls gått någon tid alls sedan jag lämnade in henne. Sen nyss ringde ännu ett nummer jag inte har inlagt, så tänkte att nu måste de vara veterinären, men icke det var mitt gamla jobb. 

Loka var åtminstone riktigt glad över att vara vid veterinären, lite för glad blir hon men bättre det än om hon hade avskytt stället. När vi kom in i undersökningsrummet hoppade hon glatt upp på bordet och ylade av glädje, tok hund. Sen fick vi vänta på veterinären, så då la hon sig på golvet och sov medan jag satt där och försökte hålla mina nerver i styr. Gud så löjlig jag är som är så nervös för något så vanligt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar