fredag 2 november 2012

Dag 2

Nu har Loka varit på sin andra dag på dagis, gick super bra! Känns riktigt skönt att de går bra, inte för jag trodde annat ;). Känns väldigt kul att höra att de på dagis tycker hon är otroligt trygg i sig själv och har ett tydligt kroppsspråk. Men vad gjorde jag när Loka var på dagis? Jag roade mig med att städa, helt fantastiskt varken Loka eller min andra halva i min väg.

Sen undrar jag om det bara är Fredrik som har en förkärlek att riva fram alla xbox spel och sedan bara gå därifrån? Samt sprida ut kaffekoppar i lägenhetens alla små hörn, ett otroligt spill på den där herren för han tar en kopp kaffe sedan ställer han den på något obskyrt ställe för att sedan inte hitta den igen och så håller han på. Tur jag älskar han lite extra mycket just för att han är den virrpanna han är.

Det är inte lätt när det är svårt !  Att jag inte tar tillfället i akt och utsätter honom
för practical jokes hela dagarna? Hur svårt kan det vara?
Lilla högen och den obligatoriska kaffekoppen. 
Såhär trött blir man utav dagis, en bomb skulle kunna smälla av och hon skulle nog
kanske,kanske lyfta på ena ögonlocket.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar