söndag 25 november 2012

Liquor store blues.

Den här helgen har innehållit, god mat, himmelskt vin, trevligt sällskap, fotboll och ögoninflammation.  Jag ringde till västerorts djursjukhus och var redo att åka in med Loka på direkten, (hej överdramatisk) men blev ordinerad att handla hem lite droppar för att behandla hemma först och redan efter första vändan så vände det. Jag är lite utav en hönsmamma när det kommer till mina djur, åker hellre en gång för mycket till veterinären än en gång för lite. Så, Loka har varit lite låg men samtidigt var det högtid för en vilodag, hela veckan har varit väldigt intensiv, dagis varje dag, miljöträning i Råsunda när sista AIK matchen spelades samtidigt som SHM spelade Friends Arena och massa häng med Phonyo.

Sen kom min kära bror och Therese hit eftersom asen varit på SHM och Loka beter sig väldigt fjolligt kring min bror, hon fullkomligt älskar han så det ska fjäskas och gosas. Ser verkligen fram emot jul, ska bli underbart att spendera massa tid med saknad familj. Första julen på åratal utan massa cancer, dödsångest och allt som hör där till. I år ska vi bara njuta utav varandras sällskap, fira att mamma är en kämpe <3, tända massor med ljus för pappa och givetvis skämma bort Meja.

Sen är jag överlycklig, ryktas om att snön är påväg!! Hur underbart ska inte det bli? Så nu hoppas vi på en massa, flera meter snö :D Nu nalkas det varje fall Solsidan på tv4play efter en promenad med Lokisen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar