tisdag 6 november 2012

Painted by numbers.

Dagens missbruk : The Sounds - Painted by numbers.

Dagens bästa : Bilen gick igenom besktningen utan en anmärkning, märks att jag är van att besikta fina lilla nisse (r.i.p).  Det är något speciellt att ha en skruttbil som första bil, man måste knyta ett annat band med en gammal bil än en ny. Våran bil idag, vet jag startar, orkar upp för alla backar, jag vet att turbon tar mig över korsningen snabbare men med en gammal pärla vet man inte sådant, man måste ha en dialog med bilen, heja på den i uppförsbackarna. Haha, alla som kände Nisse ( Nissan Bluebird - 86 ) vet att han hade en fin själ.

Dagens sämsta : Sömnen! Det var helt omöjligt att sova inatt och vi som ska sitta uppe hela natten och följa valvakan i USA.

Dagen vill ha : Nästa år! Vill börja plugga helst igår. Hej, Statsvetenskap med inriktning säkerhetspolitik och krishantering, here I come! (Nåväl det är varjefall dit vägarna bär)

Dagens plan : Dricka tre liter kaffe, heja på Obama, fylla i massa tråkiga men ack så viktiga papper och träna höger,vänster med Lokisen, hon kan höger samt vänster tass men känns inte så effektivt om hon ger än vacker tass mitt i dragträningen ;P










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar