söndag 24 februari 2013

Fail.

Haha idag vart de fail efter fail, jag slängde in Loka i bilen och begav mig mot Ursviksskogen, väl där fanns inga parkeringar och de var fullt med folk, så körde hem igen för att gå runt sjöarna här hemma. Misstolka mig fel nu, men soliga söndagar är fan en plåga! Det var tjockt runt sjöarna, fullt med folk på Råstasjön och jag ville bara skjuta mig själv.

Nej, antingen den här helgen eller nästa måste jag upp till Dalarna. Saknar alla grymt mycket, saknar tomma skogar och tystnaden! Det här går inte, idag kände jag mig som en fågel i en bur. Dagar som dessa, som man bara vill njuta utav vill jag bara flytta långt bort ifrån allt var civilisation heter och bara bo helt öde.

Fast, jag älskar att bo här egentligen. Mysiga lilla Sundbyberg och vackra Råsunda, närheten till allt. Jag gillar bara inte folkmassor, trängsel och allt sånt där. Jag menar, jag är enbart inne i centrala Stockholm när jag har besök, knappt det eller när jag måste handla studentlitteratur, haha.

Men Loka sover gott efter hennes tokiga matte försökt undvika allt folk genom att ta omvägar och krångel-vägar så för henne vart de nog en toppen äventyrstur med helt nya vägar att traska och sniffa på.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar