fredag 1 februari 2013

Indiska

Idag har jag varit effektiv, tvättat klädsen till båda sofforna, gardiner och en massa mattor. Tråkigt men nödvändigt när man har djur, speciellt när man har Egon som gillar att spy. Vad vore mitt liv utan vanish? Väldigt fläckit. Och undertiden har jag lyssnat på föreläsningar jag missat. Har även hunnit möblerat om lite.

Loka har faktiskt varit på dagis idag, fast jag varit hemma. Men blir så mycket lättare att få saker gjorda. Annars blir det gärna att jag tar en långpromenad istället för att göra de som behövs. Loka är helt enkelt för rolig för att jag ska göra de som krävs. Sen med handen på hjärtat, är det nog med jobb att hålla koll på katterna när man flyttar runt möbler.

Haha, kanske världens tråkigaste inlägg? Men måste skriva något innan jag kan visa upp mina nya vackra kuddar!

Älskar mina nya kuddar ifrån indiska! Skönt med lite fräscha färger nu när våren är på G.

 
Nästa inköp blir denna lampa att ha på bordet mellan sofforna.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar