torsdag 31 januari 2013

...

...it all started with the big BANG!

Summerar min morgon. 4 minuter innan första larmet skulle ringa vaknade jag utav en enormt smäll. Givetvis drog jag slutsatsen att en inbrottsljuv gjort entré genom att SLÄNGA igen dörren. Så adrenalinet pumpade rätt fint innan hjärncellerna insåg att antingen någon granne ligger ihjäl skjuten i sin lägenhet eller så var det så simpelt att någon tappade något väldigt tungt i trapphuset. Men ni som känner mig vet att jag är övertygad att någon blev mördad, Isabels logik helt enkelt.

MEN, jag vart pigg fort och min morgon har varit effektiv, så min "stirra" in i väggen tid försvann helt när jag trodde att jag skulle dö, kanske såhär man ska starta varje morgon? Får anlita någon som skrämmer mig helt enkelt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar