söndag 13 januari 2013

Mobilblogg - God morgon!

(Inlägget skulle publicerats 06:30 men tröttheten fumlade till det, ganska direkt efter åt jag frukost jag var för trött för, då jag rostade mögliga mackor, tog tragiskt nog för lång tid innan jag förstod varför de smakade urk)

Min kropp skriker efter mera sömn! Försov mig igår men hann i tid till jobbet! Och efter jobbet vart de plugg tills jag stupade. Helgen är min sista helg, sa upp mig i veckan. Känns konstigt, sorgligt samtidigt som de känns helt rätt och super kul att fokusera 100% på det här nu.

Andra halvan är en ängel,världens bästa pepp maskin :) och ser till att Loka har det super bra. I början finns det ingen tid över just för mig. Igår skulle jag ta en mys bild på Loka när hon låg mellan oss i sängen, haha lite fail på den..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar