fredag 4 januari 2013

Fredag

Snart är det äntligen måndag! Äntligen kommer dagen jag längtat efter så länge, då jag sätter mig i skolbänken igen! Ska bli skönt, behöver känna att jag jobbar framåt, inte för dagen. Jobbar för mig, låter min hjärna få jobba lite. Det om något är viktigt för mig, kunskap är viktigt för mig. Även kunskapen om att jag jobbar framåt mot en säker anställning, jobbar mot att få jobba med sånt jag brinner för. Är lite så där pirrig, bra pirrig inte ångest pirrig. I väntan på jultomten som barn pirrig.


Loka är bättre idag också, knappt att hon nyser nu! Bara när hon var nyvaken imorse! Får hoppas det håller i sig! Tog med lite godis ut idag, för att trixa lite i fina solen och det var uppskattat från Lokas sida. När jag sa snurra och skulle belöna men tappade godisen fick hon fnatt och slängde sig ner, hoppade upp mot träden, snurrade, snurrade, satte sig ner, vevade med tassen för att sedan hoppa på bakbenen! Haha, hon gjorde ju rätt första gången, bara jag som fumlade till de med belöningen, så då körde hon de flesta kort hon kan i hopp om godis :D Slängde i ordning hennes aktivitetsboll när vi kom in också! Tror hennes små ben längtar efter långpromenader, bus och lek. Och snart är det 6:e feb, Lokas 1 års dag! <3





1 kommentar:

  1. Skönt att höra att Lokisen har blivit bättre :)

    SvaraRadera