tisdag 8 januari 2013

Tisdag.

Idag är Loka frisk! Inga nysningar eller så. De var lika igår, så idag fick hon börja med sina vanliga promenader och även de har gått fint! Hon blir hemma imorgon från dagis, bara för att se att de håller i sig. Men sen ska hon få gå tillbaka, vi ska även träffa Lokas prins imorgon, när jag slutat skolan. Tror Loka kommer bli överlycklig!

Sen släppte moffande också bara sådär igår, misstänker att det var obehagligt för henne med rök när hon mådde dåligt. Jag vet faktiskt inte vad de var som snurrade i hennes skalle där, då hon i vanliga fall är väldigt orädd utav sig.

Själv är jag helt slut i skallen! Hur kul som helst att ha börjat plugga, men en skaplig omställning mot min tidigare vardag, så somnar nog grymt tidigt idag. Snön är tillbaka, vilket känns skönt! Lär bli dåligt med uppdateringar denna vecka, då det är massa nytt samt att jag jobbar i helgen.

Lokas prins :D

1 kommentar: