torsdag 24 januari 2013

Hjärndöd?

-18 är grymt kallt när man är hjärndöd och tycker att det räcker med att sätta på sig ett par raggsockor, "inte så långt till dagis ändå". Vilket det inte är, men att gå i strumpbyxor och ett par fjuttiga raggsockor i 1,5 km när det är -18, är väl så hjärndött det kan bli? Kan säga att det blev bussen hem, lite fånigt att bara åka en hållplats men det var antingen det eller förfrysa benen. 

Kommer aldrig, aldrig förstå mig på människor som går upp en halvtimme innan de ska iväg. Jag är helt bränd i skallen första timmen och bör inte vistas i allmänheten. Behöver min "glo in i väggen" timme på morgonen om jag ska bli människa. Det fick jag bevis på igår, då jag inte alls hade min vakna i lugn och ro stund så gick till skolan utan den. Kan summera det hela med att mina öron inte hann vakna, så min kurskamrat fick texta det hon sa, för jag hörde allt annat än de hon egentligen sa,haha.

När jag kom hem, med något frysskadade ben kollade jag på draghunds-SM och hällde i mig kaffe! Grymt bra start på dagen! Nu blir det några koppar kaffe och plugg, sedan ska klä på mig mer kläder och traska till skolan.


Värme!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar