tisdag 10 juli 2012

Ensamhetsträning.

Vi har sedan Loka kom till oss, regelbundet slängt sopor i trapphuset, till en början med dörren på glänt sedan med dörren stängd. Det har aldrig varit något problem. Idag fick Loka vara själv hemma i 45 minuter, jag gick och handlade, samt träffade på en granne på gården jag stog och pratade med. När jag kom hem, så låg Loka och sov. När jag packade upp matvarorna, så masade hon sig ut till köket och fortsatte sova där. Känns otroligt skönt, med tanke på att jag inte tycker vi tränat så speciellt mycket på det mer än att slänga sopor lite och då.

Imorgon kommer Zews hit, sist blev det inte av för vädergudarna lovade åska som aldrig kom. Kommer nog se bedårande ut när två vita monster springer runt tillsammans! Tog mig friheten att sno en bild på Zews här.Imorgon ska jag ta riktiga bilder, med kameran jag förmodligen kommer glömma om jag känner mig själv.

Hur söt är inte han inte?
Lokisen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar