tisdag 3 juli 2012

Varning för bitterfittan!

Idag är verkligen inte min dag, jag har migrän som startade redan igår. På något magiskt vis har jag skadat min fotled, så Agda 97 år med sin rullator med lätthet springer förbi mig ute. I samband med dessa två ting har jag utvecklad extrem allergi emot random människor som bara måste fram till Loka och taffsa, samt berätta deras livshistoria. Bara synen utav ett flexikoppel tillsammans med en ofokuserad ägare får min kropp att vilja självdö. (Hejdå träning)

Snabba lösningen ; Bete mig som om jag hade rabies, inte migrän.
Långsiktiga planen; Mass upptryck utav tröjor med varningssymboler, samt texter där det tydligt framgår att all kontakt inom 5 meters avstånd kan vara direkt dödlig, för både människa och djur.

Annars, kan man ju faktiskt bara fortsätta gå och lyncha alla som lägger en hand på Loka utan lov. Men det vore lite för odramatsikt för min smak.

2 kommentarer:

  1. Haha det är okej att vara en bitterfitta ibland! Speciellt om man har hund bland människor ;)

    Vi tänkte höra med dig, eftersom vi bor väldigt nära varandra så skulle det vara jättekul om vi kunde träffas någon dag med Loka och Zews? Vad tycker du? :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja vi bor i Järfälla! Vi kan komma ut till Sumpan om du vill dock hittar vi inte så bra där ;) Jo det vore supertrevligt att träffas, alltid roligt att få nya hundkompisar :)

    SvaraRadera