tisdag 17 juli 2012

Latte i all ära..

Men vi gick till slut ut, tror hon tröttnade på mitt vakande i lägenheten och tur var väl det. Vi hann nog bara vara ute i 30 min innan någon slog på duschen. Och jag hade med mig kameran, hör och häpna. Till Lokas förtjusning sprang vi hem. Vi hann hoppa lite på träden, nu försöker jag få henne att stå kvar ett tag också.

Vi var även i hundrastgården tidigt idag och tränade lite, jag vart löjligt stolt över henne, när vi gick fint och vilken hund som helst fick passera på gångvägen utanför, jag var för en gång skull mer intressant under hela mötet. Det tar sig! Nu skulle jag gärna se att, rådjur och harar också tar sig en promenad förbi hundrastgården när vi är där. Hoppas kan man alltid..

Loka och Nöffe.




4 kommentarer:

  1. ja, det är det minsann:)

    SvaraRadera
  2. dom är söta dom små djuren:)

    SvaraRadera
  3. Va söt Loka är! En sån gris har min Alva oxå, hihi...
    Vart i landet bor ni?
    //Angelica

    SvaraRadera