onsdag 18 juli 2012

Finner inga ord.

Idag hände det som inte får hända. Jag och Loka gick genom en park, på en kulle står 4-5 ungar och börjar kasta stenar på Loka. Träffade gjorde de också. Jag blev galen och försökte gå därifrån med Loka men ungarna kunde inte bry sig mindre om att Loka blev tokig, samt skrek av smärta när stenarna träffade hennes ben och fortsatte tills en pappa som var i parken med sin son, kom och då sprang de där ifrån. Vad är det för fel på mänskligheten? Det tog 20 minuter innan Loka var lugn nog att kunna gå hem.

Gaah, jag är så arg och ledsen. Hoppas verkligen inte det här sätter spår hos Loka. Sen vilka jävla föräldrar har inte de här ungarna? Gamla var de inte heller 5-6 år och inga föräldrar så långt ögat kunde nå.

Humöret är på botten, jag vill bara spy på allt.Det är fan något galet fel på barnens uppfostran i dagens samhälle.Idag ska jag bara ge min älskade lilla Loka den närhet och kärlek hon behöver.

1 kommentar:

  1. men är dom helt dumma i huvudet eller? gud vad arg jag blir :/

    SvaraRadera