torsdag 23 maj 2013

Har haft en toppen eftermiddag och kväll med goda drinkar, god mat och massa skratt! En super mysig och välbehövd dag! Däremot fick jag ett samtal som förändrade mitt humör på vägen hem..

Ponyo har blivit biten, klarade sig lindrigt undan med tanke på att hunden satt fast i hans kind/hals, de fick bända loss hunden ifrån Ponyo (krävdes tre personer), älskade lilla skrutt. Jag blir galen, så jävla galen och ledsen att vilka som helst får skaffa hund och tyvärr verkar de flesta stolpskott skaffa sig en amstaff, vilket gör mig ännu argare för den rasen behöver inte sämre rykte än de redan har. Är bara så himla arg och håller tummarna för att Ponyo inte fått några allvarliga skador i käken och att han inte blir allt för psykiskt medtagen. Fyfan, hade detta hänt mig och Loka hade jag inte varit nådig mot ägaren. Att höra sin hund skrika av smärta och inte kunna hjälpa den själv..usch.

Ponyo och Loka.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar