måndag 20 maj 2013

Snövit.

Idag är Loka så otroligt fin, overkligt vit. Hon fick ett bad på dagis idag, herregud vilka amatörer jag och andra halvan är på att bada henne, haha. Idag ser hon ut som en sagofigur. Har jag tagit någon bild då? Inte än! Ska försöka hinna ta en bild innan hon blir Loka igen (a.k.a grisen).

Imorgon blir två till kurser avklarade! På onsdag blir den sista kursen klar!! Så jag är världens tråkigaste matte nu hälsar Loka men hon tackar samtidigt högre makter att hon faktiskt har en husse också. 
Hon får leva på gamla minnen och ni på bilder ifrån helgen.

2 kommentarer:

  1. Carina22:21

    Heja heja nu tråkiga matte 'älskar dig ändå/ Loka jag har ju min underbara husse så jag klarar mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, var tant vaken efter klockan nio ? :D

      Radera