måndag 6 maj 2013

Måndag

Oavsett vad som händer i livet, så kommer jag alltid skatta mig lycklig och gränslöst rik på kärlek. Vissa dagar blir det mer påtagligt än andra. Satt och rensade minneskortet till kameran och satt med ett leende på mina läppar hela tiden. Finns inget tillfälle jag tänker radera, de är ofta de små stunderna i livet vi bär med oss. Är det något lite härliga bilder kan göra så är det att minska avståndet till de som inte är inom räckhåll.

Finns det någon jag saknar ofta så är det min storebror, vi har alltid varit tighta. Kan inte ens minnas att vi ens bråkat. Kanske har det att göra med hur vi levde när vi var små, där jag var beroende av att min bror fanns där, natt som dag. Om jag ens kan ge tillbaka en bråkdel av allt han gjort för mig kan jag dö lycklig. Och att se honom som en pappa idag är det vackraste jag vet. Han förtjänar all kärlek och lycka i världen. När jag ser han och Meja ihop vet jag att hon har fått världens bästa pappa som kommer göra allt för henne och aldrig svika. Det finns inte på världskartan, inte efter våran stormiga resa.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar