måndag 10 december 2012

..

Snart är det dags att åka till jobbet och byta hund mot bilnycklar på gården. Helgen är över och vardagen är här och tiden står still! Leva i nuet? Inte jag, inte just nu! Jag längtar tills vi åker upp till Dalarna så jag kan få mysa med världens vackraste Meja, saknade lilla skrutt.

Jag längtar till 7:e januari så jag spricker, herregud! 8 arbetspass har jag kvar, sen börjar ett nytt kapitel med grymma förutsättningar! Idag small det till i brevinkastet, en halv roman trillade in. En roman som ska få CSN att förstå att det var omöjligt för mig att studera vårterminen - 11. Så nu ska jag bara beskriva mitt livs sjukaste halvår, en tid jag knappt minns. Och det som räddade mig, det som höll mig ovanför ytan den tiden var givetvis min fina familj men till stor del mitt jobb och alla fina kollegor, främst Jenny! Tack fina du!

Helgen som var lugn, Loka och husse var ute på lite egna äventyr. Vi gick promenader tillsammans och bara njöt utav vara lediga tillsammans!




Hjärtat då  <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar