tisdag 11 december 2012

LL - Lyckliga Loka.

Nu är vi hemma igen! Loka har haft en toppen dag och även jag! Vi har spenderat största delen utav dagen utomhus, mina tår är mindre tacksamma men vad gör väl det när jag har en lycklig Loka? När vi skulle möta Paulina och Lokas prins så tappade jag mina vita hörlurar någonstans så när vi gick hem tog vi samma väg ifall att och helt plötsligt hade jag en tok glad hund som slängde sig runt med sitt nya "byte", mina hörlurar! Kloka Loka är alltid att lita på! Så nu är jag bara en boll fattigare. Vi lyckades slarva bort en neonrosa boll idag, den bara försvann som man tycker att ett par vita hörlurar skulle göra i snön. Nåväl, det som göms i snö kommer upp i tö. Har bara svårt att släppa biten med att bollen var neonrosa och den gick upp i rök.





Och alltid, alltid måste snöhögen inspekteras. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar