lördag 29 december 2012

Förkylning

Förkylningen blir bara värre och värre därför ligger jag lite på latsidan här! Dessa onödiga förkylningar. Loka har det bra, eftersom husse är långledig vilket gör de lättare för mig att bli frisk fortare. Men igår åkte jag och Loka ut till väsby för att träffa Paulina och Ponyo, vi skulle egentligen dragit lite i skogen där ute men eftersom Loka springer på som en tok när hon får dra, så kändes det inte aktuellt. Så de fick springa lite lösa istället. Vad skönt de var att vara ute på "landet" och ha den möjligheten. Skulle helt klart kunna tänka mig att bo där ute!

Trodde att jag skulle klara av att jobba i helgen, men fick ge upp en timme innan passets slut samt sjukskriva mig imorgon. Så här i Sundbyberg kommer vi fira in det nya året med hostmedicin! Dock har vi planerat att ta en heldag ute i skogen, för att ha en nöjd hund på kvällen så hon slipper tolvslaget. Men vi får se hur det blir med det, men något för Loka hittar vi allt på.


Tog en bild igår på våra bedårande monster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar