torsdag 20 december 2012

Dagen

Klockan 05:47 ringde klockan och Loka kollade lite snett på mig när jag drog med henne ut på en promenad och var inte riktigt med på noterna. Sen var de storstädning på programmet, fixa allt för katterna och kattvakten, packa allt för några dagar, ser snarare ut som vi ska vara borta i veckor. Och nu verkar allt klart, så nu tar jag en paus för frukost och kaffe! Sen bär det av till Paulina för en "avskedsfika" vi kommer nog inte ses förrens efter nyår, haha. Så då måste man ju ta ett riktigt farväl för att sedan gå ut och gå med våra monster så Loka är riktigt trött inför bilresan, vi siktar på att starta vid 14, så med andra ord åker vi nog runt kl 16-17 om jag känner min sega andra halva rätt.


Loka tyckte att de nu allt fick vara nog, hon ville tydligen hem och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar