tisdag 18 december 2012

Gott och blandat.

Igår var grymt trevligt, god mat och dryck! Menyn var långt ifrån det traditionella julbordet vilket uppskattades enormt från min sida! Förrätterna var fantastiska! Varmrätten, bjöd på en himmelskt torsk som var perfekt tillagad på en kolbädd. Men, men efterrätten jag dog, kom till himmelen för att sedan återuppstå för att dö igen! Det är svårt att återberätta, då varje akt bjöd på så otroligt mycket olika saker men röda tråden för efterrätten var citron, vilket gjorde mig till en väldigt nöjd tjej. Så idag efter en helkväll med kollegorna så mår jag lite som jag förtjärnar. Vart egentligen inte så mycket, men eftersom de höll i 5-6 timmar så vart det en heldel i slutändan.

Just nu väntar vi på att Paulina ska höra av sig, då hon är hos vet. med Ponyo. Han ska få testa på livet utan kulor, haha! Alltså en kemisk kastration. Och apropå Ponyo, så ska hans uppfödare anordna en samojedträff i Stockholm och eftersom vi inte har någon kontakt med Lokas nerlagda kennel så får vi vara med, hur snällt?! Så blir att fråga allt och lite till om drag och det blir även chans att prova på med riktig utrustning! Hur, var och när blev jag en sådan hundnörd? Visst så fanns ju världens mysigaste Prinsen i mitt liv i 6-7 år, men det är något speciellt med att ha sin egna hund. Speciellt när man har världens bästa Loka.

                                               Lite random text, kräver en random bild;



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar