tisdag 16 april 2013

Hej beslutångest.

Åh kan inte någon bara bestämma åt mig? Ska jag vara ledig i sommar eller ska jag ta sommarkurser? Känns så dumt att man måste bestämma sig nu när man är så trött och det ända som gör att man håller i är vetskapen om att denna termin snart når sitt slut. Klart jag vill vara ledig nu, hela långa sommaren vill jag ligga på divanen och käka jordgubbar. Men sen när långa sommaren är här och man börjar klättra på väggarna för att man vill ha något att göra, då kommer man säkert ångra sig att man inte tog en kurs.

Och faktiskt har jag svårt att tänka mig att jobba, vilket jag givetvis får om jag vill. Men ska jag göra något i sommar, så får det bli att plugga. Synd nog måste jag verkligen bestämma mig nu. Det är lite lagen om all jävlighet över det här, för väljer jag att gå en kurs i juli kommer det vara super bra väder och väljer jag att ligga på divanen hela sommaren kommer det säkerligen bara ösa ner regn.

Får nog bli att dra lott om saken! Dagens i-landsproblem i samarbete med Isabel. Lokas röst faller ju garanterat på att jag ska vara ledig hela sommaren och hoppas nog på en favorit i repris, en massa regn och lera..

Den svenska sommaren när den är som bäst // Loka a.k.a grisen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar