fredag 26 april 2013

Snart så.

I eftermiddag åker vi till Säter för att hämta hem Loka! Vi stannar över helgen också men vi ska få träffa Loka igen! Det har varit väldigt långa och tomma dagar här hemma! Fem dagar utan våran lilla bebis. Kan säga att jag inte alls vill åka på någon semester och ha hundvakt i en vecka eller så, icke! Tur att vi båda två känner så, att vi är en liten familj och dit vi ska, ska Loka också. En weekend på sin höjd om väldigt,väldigt länge! Nästa semester kommer bära av till Grövelsjön för lite fjällsvandring och kanotpaddling där givetvis Loka följer med! (Om det finns en himmel är jag säker på att min pappa sitter där uppe och är mäkta stolt över att det blev frilufsmänniska av mig också ;D )

Hursomhaver, så är jag super glad idag och i eftermiddag när Loka kommer springandes kommer livet kännas helt igen,haha. Det är helt sjukt hur mycket man älskar sina djur. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar