lördag 6 april 2013

Ibland känns det så otroligt löjligt att jag älskar Loka så mycket som jag gör. Hon var pusselbiten som fick alla andra att falla på plats. De flesta säger att skaffa hund gör att man blir låst, jag skulle vilja säga att skaffa hund gjorde mig fri. För några dagar sedan kom jag på mig själv när jag stog med den bitande vinden i ryggen och solens värmande strålar i ansiktet att jag hade stängt ut allt, det var bara jag och min Loka.

För min del har livet tagit en otroligt stor vändning mot det bättre och förändringen började den dagen en liten vit isbjörn gjorde entré här hemma. Hon fick mig att våga drömma men framför allt gav livet tillsammans med henne mig kraften att jaga mina drömmar. Ibland vet man inte om att något saknas tills man finner det.

<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar