onsdag 24 april 2013

Loki Lou ♥

Hela den här veckan är avig för mig, blandar ihop dagarna och känner den där ångesten över allt som måste göras. Har kuggat på en ganska viktig del i en av kurserna i skolan också, vilket känns väldigt jobbigt! Speciellt när det är en kurs som faktiskt är en av ens styrkor och hela terminens slit kan bli lite i "onödan" för att jag inte kan få ordning på just den här biten utav kursen. Hursomhaver, det ordnar nog sig tillslut.

Tror även att Lokas avsaknad gör mig lite urbalans, urfas typ. Vi har våra rutiner, visst varierar de ifrån dag till dag men de finns där och nu finns det inga rutiner längre. Alla är olika men jag måste säga att ha hund är inte att vara bunden, jag njuter inte alls, inte det minsta av att Loka inte är här. Kan verkligen inte se de sköna i det och tur är väl det. Och på fredag åker vi till svärföräldrarna och det ska bli så skönt att få hem Loka. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar