måndag 29 april 2013

Så ren och fin..

Haha, nu ger jag upp! Har badat Loka idag, hon behöver verkligen ett bad och vi har planerat in en spa-dag när hon kommer tillbaka till dagiset. Har ju badat henne förut, det har gått tio ggr bättre än idag. Loka har en väldigt fin och vit rygg just nu kan jag säga, haha! Hade ett annat shampoo idag, kan säga att de var väldigt mycket drygare än det förra. Men jag öste på samma mängd som det förra, så när jag hade masserat in hennes rygg var det skum överallt och jag insåg att ska jag få ur det här idag så måste jag börja skölja nu. Så kort och gott, hennes rygg är väldigt vit, den som inte ens var lortig så nu lär kontrasterna vara ännu större!

Vit rygg eller inte, nu ska vi blåsa fröken torr och det tar sin lilla tid :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar