tisdag 13 mars 2012

God eftermiddag.

Fick mitt nya schema idag, helt underbart! Enbart kvällar och två helger i månaden. Så otroligt skönt att kunna påverka sitt egna schema! Mitt schema är helt anpassat så att lilla Loka aldrig kommer behöva vara ensam något alls första året, förutom när vi tränar henne för det givetvis!

Idag fyller Therese år, visst var det 24 år? ;) Med facit i hand, så måste jag säga att hon är en del utav min familj gör mig otroligt glad. Så glad min älskade storebror blir utav henne, gör mig otroligt lycklig och tacksam. Sen att hon är mamma till det bästa som hänt våran familj, Meja. Höjer henne ännu mera mot skyn! Men framför allt är hon en otroligt snäll person som jag funnit som ett stort stöd genom tuffa tider. Så jag önskar dig en toppen födelsedag och hoppas att alla skämmer bort dig lite extra!

Ibland är det verkligen jobbigt att bo 25 mil ifrån sin familj, saknar er enormt här nere!

Fasters älskade lilla Meja ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar