tisdag 20 mars 2012

Hallå!

Livet som telefonlös påverkar mitt humör skrämande mycket. Kanske blir mer påtagligt när man inte har någon hemtelefon. Igår väntade jag på posten hela dagen, helt sant faktiskt. Och besvikelsen var stor när mitt simkort ej dök upp. Idag är sista dagen, om det inte kommer idag så har posten slarvat bort det. Så löjligt frustrerande.

Loggade in och kollade mitt skattebesked igår kväll, vilket var en otroligt rolig överraskning. Var helt inställd på restskatt då mina arbetstimmar varit så otroligt oregelbudna, samt två jobb. Vad summan blev, skriver jag inte ut. Men, det blir väl en heldel möbel inköp i juni, till han den där andra halvans förtvivlan. Kanske får muta världens bästa svärfar att komma till undsättning.

Vill även skicka en styrkekram till Jenny och hennes familj!

Sådär, apropå möbler, min underbara hall.

Det är här jag försöker få igenom ett golv byte.
Älskar golvet, men mörkt golv och djur,kattsand och blöta tassar.
Älskar mina indiska figurer, hängt med sedan jag var 15 år!
Med andra ord, snart 8 år.. Lärde även känna min andra halva då. 

Jadå, vi ska fixa sladden..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar