onsdag 7 mars 2012

Hej nära och kära!

Nu tänkte jag börja blogga, mest i brist på annat då jag klättrar på väggarna i väntan på Loka!
Sen kan det säkerligen vara kul för er att läsa om oss här långt borta i huvudstaden!
Så, denna blogg kommer i största allmänhet handla om, Egon, Elsa och Loka.
Inte så mycket om oss, då vi gärna inte lämnar ut oss själva men alla andra går bra, haha.
Ironin bakom oss är även slående, då jag finner det föga troligt att han, han den där som är min andra halva kommer förmå sig att skriva något här!

Men, eftersom jag älskar att skriva så blir det nog inte alls så strikt som jag tänkt mig. Då jag faktiskt börjar lära känna mig själv, tro det eller ej! Sen att jag som är världens stoltaste faster, skulle kunna låta bli att skryta om världens finaste flicka? Det lika troligt som att han, han den där andra halvan skulle tycka det bästa lördagsnöjet vore att möblera om.

Och när ändå möbler är på tapeten, så kan vi väl ha en liten vadslagning? Vilken möbel kommer bli hundmat först? Jag gissar på de saftiga bordsbenen. Vad faller din röst på? Och när Loka har varit produktiv så vinner man äran? Kanske inte så lockande, men ska nog komma på något bra.




                                     En gammal högaktuell bild, min magkänsla säger att
                                     lilla damen Elsa kommer bjuda på liknande mimik
                                     när Loka gör sin stora entré om sisådär 30 dagar.


1 kommentar:

  1. Haha jag tror att din väska kommer falla offer, ingen möbel men något som alltid ligger på fel plats;P

    SvaraRadera