fredag 23 mars 2012

Vår,åh älskade vår.

Idag är det toppen väder! Så blir helt klart en promenad runt lötsjön, ska försöka vara lite kreaktiv och ta med mig kameran! Denna dag är en super bra dag, jag känner det ut i fingerspetsarna. Sen tror jag också att idag är dagen då jag blir med telefon, har det sådär på känn. Sen blir det även en promenad genom vackra råsunda till Solna station. Ibland glömmer man bort hur bra man bor, två sjöar åt ett håll och vackra råsunda åt andra hållet. Ska även gå i tid, då jag hittat en riktigt mysig udda affär med bebiskläder och massa andra saker faster Isabel kan skämma bort Meja med! Så nu ska jag njuta utav denna dag innan det bär av till jobbet i eftermiddag och förhoppningsvis blir jag utskälld utav en charmig pitbull som brukar vara på jobbet på fredagar. Så avslutar jag detta inlägg med att önska er alla en toppen dag!

Började denna dag med en otroligt underbar frukost! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar