söndag 18 mars 2012

Just nu känner jag mig otroligt otålig och bara vill att tiden ska gå! Känns som en evighet till 7:e April. Vill bara ha hem våran lilla bebis! Är så himla glad över att vi äntligen har tid och framtidsplaner nog att kunna skaffa hund. För viljan har alltid funnits där, inget tvivel om den saken. Vi ska ha en privat valpkurs hemma hos oss när hon blivit ca 4 månader, vilket också känns helt rätt för oss. Sedan blir det en lydnadskurs också, sen får vi helt enkelt se vad lilla fröken tycker är rolig i livet och ta fler kurser i framtiden!

Har jobbat hela den här helgen, ställde upp denna månad och jobbade 3 helger i rad, så blir jobb även nästa helg. Men det gör mig inte så mycket faktiskt. Nu skulle jag gärna jobba dygnet runt så tiden kunde gå lite snabbare.

Imorgon ska jag plåga våra grannar en heldel, då han den där andra halvan behöver klippas och vår klippmaskin låter mer som en gräsklippare. Men det är lika bra att jag gör det, för när min andra halva går loss själv kan det lätt spåra ur..

Passande tröja, då Chelsea äntligen vaknat ur sin koma och börjat spela igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar