söndag 11 mars 2012

Ledighet

När alla andras söndags ångest sakta kommer krypandes, slappnar jag av och tänker njuta utav 2 lediga dagar.Trött som få är jag också, alldeles för få timmars sömn denna helg. Så idag är jag 14 år gammal och fnittrar åt allt.Och att han den där andra halvan är hög på värktabletter gör att vi framstår som två flummiga hippies direkt importerade ifrån det glada 70-talet, inte mig emot. Så ber redan nu om ursäkt, då min förmåga att bygga upp en logisk meningsuppbyggnad försvann med den förlorade sömnen. 

Icke att förglömma, vi fick en bild ifrån uppfödaren i helgen. Riktigt kul att se att de börjat bli mer ulliga och att öronen börjat rest sig. Nu närmar det sig, sakta men säkert. Dags att börja införskaffa alla saker också. Givetvis blir det rosa halsband och koppel. Könsneutralt och bra. Har ni något tips på något som är toppen bra för en valp, tveka inte att tipsa!



( OBS i väntan på min nya fina hela telefon, så vägrar jag tanka på ännu ett meningslöst kontantkort, då jag i min otroligt logiska värld får för mig att den kommer till mig snabbare då. Så, vill ni något, ring mig. )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar