måndag 12 mars 2012

Måndag morgon, solen skiner och jag är ledig. Kan det blir bättre? Igår fick jag en idé, som jag då tyckte var toppen men idag känner mig lite kluven till då jag idag är en smula missfärgad. Jag är ingen såndär som lever som jag lär, utan ännu en gång tyckte jag att färga håret på sig själv lät som en toppen bra sak att göra 22:30, som vanligt insåg jag halvvägs in i projektet att det här bär åt helvete. Så då fick han den där, agera frisör. Håret blev dock bra, men just nu har jag några fläckar som inte riktigt vill försvinna ifrån mitt ansikte. Lätt hänt givetvis och vad kan inte lite smink täcka? Ah, där har vi den kluriga biten, sminket är slut.

Så dagens plan är, handla smink och försöka trolla bort min fläckiga panna. Sen bär det av till Jenny i Kallhäll.Hoppas eran dag blir en toppen dag och att ni kan njuta utav solen.

En härlig sommar bild tagen i Falun, som får oss att längta lite extra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar