fredag 30 mars 2012

Picasso?

Nu är det så att jag är arg på tele2, då asen gav mig ett redan upptaget nr (?). Så tydligen har jag ett nytt nr nu, fast intressant nog ringer jag från mitt "gamla" nr. Så ska luska lite i detta och kommer sedan skicka ut nya numret när jag vet vad som gäller!

Idag ska jag jobba, men sen går jag på helg! Har nästan glömt bort hur det känns med en helt ledig helg :) Så i helgen blir det sista förberedelserna inför Lokas stora entré på tisdag! Förmiddagen har varit vigd åt nödvändiga ting, som inte alltid är de roligaste, men har haft Jenny i örat som sällskap! Mycket uppskattat! Kvinnan med mest oflyt men med ett chockerande bra humör, så tummen upp för henne!

Sen lär jag ju säga att appen Draw something är underhållning på hög nivå! Så ladda hem nu och lägg till mig! Denna teckning skickades precis till Johan, är jag inte duktig? Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar